Palvelumme

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu datan avulla

Digitaalisten palveluiden yleistyessä kilpailu kansainvälistyy ja asiakaskokemuksen merkitys kasvaa. Asiakkaat ovat palvelusi parhaita asiantuntijoita. Asiakkaat myös tuottavat runsaasti laadullista dataa, jonka avulla kehität olemassa olevia palveluitasi entistä paremmiksi ja myös tuot markkinoille täysin uusia palveluja.

Arvokasta dataa löytyy esimerkiksi sosiaalisesta mediasta, asiakaspalautteista, asiakaspalveluchat-viesteistä. Analysoimme datan ja autamme sinua ymmärtämään mitä sinun tulee tehdä parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen luomiseksi.

Jos dataa ei vielä ole, autamme aktivoimaan asiakkaasi dialogiin. Luomalla asiakkaisiin henkilökohtaisen suhteen myös sitoutat heitä.

Case-esimerkki siitä, miten autoimme F-Securen Freedome -sovelluksen kehittäjiä avoimen asiakaspalautteen analyysilla.

 

Myynnin kehittäminen datan avulla

Kun myynti ja myyntityö siirtyy yhä enemmän verkkoon, tarvitaan ymmärrystä siitä, mihin ja miten resursseja kannattaa käyttää. Millaiset viestit ja toimenpiteet tehoavat, miten rakentaa myyntiä pitkäjänteisesti?

Vuonna 2016 autoimme suurta suomalaista finanssitaloa kehittämään sosiaalisen myynnin (social selling) osaamistaan. Teimme organisaation sisäisen kartoituksen social sellingiin liittyvistä mielipiteistä ja näkökulmista. Tämä auttoi asiakastamme ymmärtämään myyntiorganisaation nykytilannetta, valmiuksia ja haasteita sekä sitouttamaan myynnin johtoa tulevaan social selling  -ohjelmaan.

Teimme myös sosiaalisen median dataan perustuvan verkostoanalyysin siitä, mikä sosiaalisen myynnin nykytilanne toimialalla on – ketkä ovat keskeiset toimijat, kuka kommunikoi kenelle ja miten? Tämä auttoi asiakastamme näkemään millainen potentiaali markkinoilla on, ja millaisilla toimenpiteillä oma myyntiorganisaatio tuodaan näkyville.